Σταύρος Μιχαήλος 14990 Αστρολογικές προβλέψεις



Ημερήσιο Ωροσκόπιο | Εβδομαδιαίο Ωροσκόπιο | Μηνιαίο Ωροσκόπιο | Ετήσιο Ωροσκόπιο
2703 Χρήστες Online
   ΚΡΙΟΣ     
ΤΑΥΡΟΣ     
ΔΙΔΥΜΟΙ   
ΚΑΡΚΙΝΟΣ    
ΛΕΩΝ    
ΠΑΡΘΕΝΟΣ  
ΖΥΓΟΣ   
ΣΚΟΡΠΙΟΣ   
ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΙΓΟΚΕΡΟΣ
ΥΔΡΟΧΟΟΣ 
ΙΧΘΕΙΣ    
21/3-20/4
21/4-20/5
   21/5-21/6  
22/6-22/7  
23/7-23/8   
24/8-22/9
23/9-22/10
23/10-22/11
23/11-21/12
22/12-19/1
20/1-19/2
20/2-20/3

Save

Save







Λάβε E-mail με το δωρεάν ωροσκόπιο σου
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λάβετε το προσωπικό σας ωροσκόπιο

Όνομα:
Φύλο:
Email:
Ημερομηνία και ώρα γέννησης
Συχνότητα λήψης ωροσκόπιου:
Ημερήσιο Εβδομαδιαίο Μηνιαίο Ετήσιο

Τα e-mail σας είναι ασφαλή
Δείτε την πολιτική απορρήτου
Ημερομηνία 13/02/2018 | Διαβάστηκε 27 φορές



Μια detox δίαιτα χωρίς στερήσεις

 

Μια Αμερικανίδα διατροφολόγος υπόσχεται ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης που καταργεί τους ασφυκτικούς κανόνες και θα μας βοηθήσει να αποκτήσουμε τη σιλουέτα που ονειρευόμαστε.

Τα 10 βήματα της Diet Detox:

1.Συνδυάστε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σε κάθε γεύμα π.χ. αυγά, γιαούρτι, κοτόπουλο με σπανάκι, ξηρούς καρπούς, λαχανικά αντίστοιχα. Αν εξακολουθείτε να πεινάτε, επιλέξτε επιπλέον φυτικές ίνες (π.χ. φρούτο, γλυκοπατάτα). Όπως αναφέρει η συγγραφέας, η πρωτεΐνη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε δίαιτας. Τη χρειαζόμαστε γιατί βοηθά το μεταβολισμό, διατηρεί τα επίπεδα του σακχάρου σταθερά, ώστε η ινσουλίνη να μην ανεβαίνει απότομα και πεινάμε. Επιπλέον, μια επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε στην έκδοση American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι όταν λαμβάνουμε περισσότερη πρωτεΐνη τρώμε λιγότερο συνολικά. Από την άλλη, ο συνδυασμός με φυτικές ίνες είναι σημαντικός γιατί οι δεύτερες συμβάλουν στην αίσθηση του κορεσμού και στο υγιές μικροβίωμα του εντέρου.

2.Προσθέστε λιπαρά στην πηγή πρωτεΐνης σας ή στις φυτικές ίνες σε κάθε γεύμα. Για παράδειγμα, μαγειρέψτε το αυγό σας σε λάδι καρύδας και χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο στη σαλάτα. Εμπλουτίστε το πιάτο σας με 1/2 αβοκάντο που διαθέτει καλά λιπαρά. Έχετε υπόψη σας ότι τα γαλακτοκομικά και οι ξηροί καρποί δίνουν και πρωτεΐνες και λιπαρά.

3.Να τρώτε ανά 4 ώρες περίπου και να αφήνετε να περάσουν 12 ώρες από το βραδινό μέχρι το πρωινό για να γίνει καλά η πέψη.

4.Ποντάρετε στο άμυλο καθημερινά (ρύζι, πολύσπορο ψωμί, γλυκοπατάτα). Οι ειδικοί συστήνουν να το φυλάξουμε για το βραδινό για να διατηρήσουμε σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Ωστόσο, τονίζουν να μην το παρακάνουμε.

 

ΠΗΓΗ: Elle

Αστρολογία
Επιλεγμένα Άρθρα

ix.gr